ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
menuالرئيسية

بعد التحرش.. أصبحت عشيق أمي

الإثنين 25/سبتمبر/2017 - 05:08 م
بعد التحرش.. أصبحت عشيق أمي
أرشيفية
نيفين حجازي
 
مشكلتى يا استاذة تبدأت بعد ان طلق والدي امي ..  وطبعا طردنا من البيت وقامت ماما برفع قضايا عليه لكن المحاكم سكتها طويلة  ونزلت اشتغل علشان اقدر اصرف على ماما واخواتى لان اكبرهم وطبعا اضطرينا ننتقل لبيت جدتي وهى ست عجوزة والبيت صغير جدا .. البيت بقي احنا فيه وخالي المتضرر من اقامتنا معاهم و اشترط ان تكون مؤقتة علشان هوة ناوي يتجوز في نفس البيت .

 اختى كانت بتنام مع جدتى فى نفس السرير وخالى ينام على كنبة معهم فى نفس الأوضة أما الأوضة التانية فلم يكن بها سرير ولكن كنبة واحدة فقط كان اخى الصغير ينام عليها .. اما انا وماما فكنا ننام على الأرض .

كنت احاول بكل طريقة ان اجمع الفلوس اللازمة لتأجير شقة تانية حتى نستريح من مضايقات خالى وخناقاته  لكن الموضوع صعب لان ما اخذه من عملي يضيع كله على مصاريف البيت والمحامى الذين يمسك القضايا التى صممت ماما ان ترفعها وافتكرت ان مشاكل المحاكم ومشاكل خالى الذى يحاول باى طريقة ان يجعلنا نترك له الشقة هى كل المشاكل التى ستواجهنا ولكن ظهرت مشكلة تانية هى مشكلة ماما التى بدأت تدخل فى حالة اكتئاب شديدة وكانت تقعد تبكى بالساعات وفجأة تضحك لدرجة انى افتكرت انها اتجننت وايضا بدأت تغير هدومها امامنا بدون خجل وكانت هذه هى المرة الأولى التى أراها فيها بالملابس الداخلية فهى لم تكون متعودة على تغيير ملابسها أمامنا عندما كنا نعيش مع والدى ولما تكرر هذا الموضوع اكثر من مرة كنت أحاول بكل طريقة ان ادير وجهى بعيدا عنها واعتقد انها لاحظت هذا لانها فى مرة قالت لى وهى بتضحك أنت مكسوف منى يا واد...أوعى تكون هايج عليا وكانت كلمتها هذه وقحة وحسيت انها اهانتنى خصوصا انها قالتها وهى بتضحك وانا لم أكن فعلا اشتهيها فهي امي .

بعد هذا بدأت ماما تستغل نومى انا وهى بجانب بعض على الأرض لتفعل معى احقر انواع الممارسات الشاذة فقد كانت تتحجج بان البرد شديد فى موجة البرد الشديدة التى مرت السنة الماضية وكانت تقول ان الغطاء خفيف حتى ننام فى حضن بعض .. في البداية  كنت مصدقها واعتقدت انها لا تقصد شئ غير طبيعى لكن مع الوقت شعرت انها تتعمد الالتصاق بى بطريقة جنسية وبصراحة لا أعرف اذا كانت هى تقصد هذا من البداية ولا نيتها ايه بالظبط .. ولكن مع الوقت ومع احتضاننا لبعض بدأت تشعر بالاثارة خصوصا مع حرمانها من المعاشرة الزوجية بعد طلاقها فقررت ان تستمر فى التحرش بى وفى البداية لم اصدق ان امى تعمل كدة معى وكنت احاول بكل طريقة ان ابعد عنها أو اعطيها ضهرى حتى لا التصق بها ولما بدأت اعمل كدة كانت تحضنى من الخلف وفى مرة صحيت من النوم وهى بتحسس على جسمى بايدها وقتها فاض بية وحسيت أن كرامتى مهانة بسبب أفعال امى الشاذة معى فضربت ايدها لتبعدها عن جسمى وقلت لها "كفاية كدة بقى" لكنها تظاهرت بالنوم وكأنها لم تقصد أن تفعل هذا وهذه كانت اول مواجهة صريحة بينى وبينها لتعرف انى متضايق مما تفعله معى كل ليلة وحاولت ان اجد لنفسى مكان تانى انام فيه بعيد عنها لكن المكان ضيق والشقة ليس فيها مكان ومن ناحية تانية خالى بيضيق علينا وبيتخانق على اقل سبب حتى نزهق ونترك الشقة له حتى يتجوز فيها ومع الوقت بدأت أمى تتجرأ اكتر واكتر بعد أن واجهتها وعرفتها أنى عارف ما تفعله ولم تعد تنتظر فترة حتى انام قبل ان تبدأ بالالتصاق بى ولكن كانت تتعمد احيانا فعل هذا وانا صاحى وصحيح أن هذه الافعال لم تكن تحصل منها باستمرار انما تقريبا مرة او مرتين كل اسبوع  ولكن هذا كان يتعب اعصابى ويجعلنى احتقرها وفى مرة بعد ما ضربت ايدها بكام يوم قالت لى محدش هيرضى يتجوزنى وانا معايا عيال كبار .. فسألتها وانا مستغرب اذا كانت عايزة تتجوز تانى فقالت لى انها مش هتقدر تعيش من غير راجل وفهمت من كلامها انها بتبرر تحرشها بى او بتطلب منى  انى ارضى بعمايلها لأنها هى كمان بتضحى بانها لا تتجوز وتحضر لنا جوز ام ولكن هذا الكلام لم يجعلنى اعذرها ولم اتوقف عن محاولة البعد عنها لكن مشاكل القضايا فى المحاكم ومع استمرار مضايقات خالى لنا جعلنى اصاب بالضيق ومع الوقت بدأت اسكت عن عمايل ماما معى اخر الليل لما الكل بينام وفكرت اذهب لاحد اقارب امي الكبار لاشتكيها له وهو رجل كبير فى السن بتحترمه وبتعمل له حساب ولكنى بعد ان ذهبت لمقابلته انكسفت اقوله ماما بتتحرش بى واكتفيت انى اشتكى له من مضايقات خالى
وبدأت ماما تشعر بضعفى وقبولى يوما بعد يوم واستسلامى لها لكن اول مرة اتجاوب معاها بشكل واضح كان يوم جاءت ونامت فيه جنبى وسألتى بدون كسوف تحب تنام فى حضنى ولا تاخدنى من ورا وكان قصدها هل اريد أن تعطينى ضهرها ولا وجهها لكن قالتها بطريقة كأن رجل بينام مع مراته ومن غير ما أرد عليها وجدتها تدير ضهرها لى وبدون ان افكر وبعد ان تعبت من المقاومة على مدى شهور قررت ان ارضيها والزق فيها وفعلا حضنتها من ورا ولزقت فيها بقوة وللأسف حسيت باثارة جنسية كأنها ست غريبة عنى ويظهر ان كثرة التصاقها بى قد جعلتنى اتقبل الوضع او احس أنها ست لها شهوة ورغبة فى الرجال ولما شعرت هى انى لأول مرة اتجاوب معها بدأت تزق نفسها ناحيتى ليزيد التصاقنا ببعض ولما لم يعد بيننا مجال للتظاهر بالنوم او بعدم القصد طلبت منها بصوت واطى حتى لا يشعر اخى النائم معنا فى نفس الأوضة ان تنام على بطنها وركبت فوقها ولزقت فيها من فوقت الهدوم حتى انزلت عليها  ومن هذا اليوم وهى عرفت انى وافقت واصبحنا ننتظر نوم اخى الصغير حتى نتحرش مع بعض كأننا عشاق وليس ام وابنها وفى مرة حاولت تعرى هدومها علشان انام معها لكن انا رفضت وقلت لها من فوق الهدوم بس وهى لم تعترض كتير وقالت لى زى ما تحب ومن ساعتها وانا عشيق امي وبقينا نستغل اى فرصة حتى احضن فيها  وهى ومحرومة ولما نبقى مع بعض تفضل تحكيلى عن الذى كان يحصل بينها وبين بابا من اسرار زوجية واستمر الموضوع كدة طول الشتاء ولم يحصل شئ مهم غير ان فى مرة كنا مع بعض وصحى اخى الصغير حتى يذهب للحمام وتجمدت انا وهى من الخوف والرعب ولولا اننا كنا متغطين كان خد باله لكن لما دخل الصيف بدأت ماما تلبس لى قمصان نوم وهدوم عريانة حتى تغرينى وكل ما اقولها بلاش كدة تقولى الدنيا حر لكن انا كنت فاهم انها عايزة انى انام معاها وفى مرة قالت لى بصراحة نام معايا ومحدش هيعرف ولما رفضت قالت لى انها خلاص بطلت تحبل يعنى مفيش خوف ولكن انا لم يكن خوفى من حبلها فكيف انام معاها وهى امى صحيح انى استسلمت لها ورضيت باحتضانها لى وتحرشاتها بى لكن ليس الى درجة العلاقة الجنسية الكاملة ومع انها حاولت مرة تنام معايا بالعافية لكن انا ضربتها وهددتها انى هفضحها اذا فكرت تعمل كدة .
هذه مشكلتى التى اعيشها يوميا وغير قادر على التخلص منها وخايف من  الفضيحة لو حد شافنا او انى اضعف وانام معاها بجد او انى اقتلها بعد اللى عملته فيا وانا فكرت فعلا فى كدة لكن خفت وخوفى مش من السجن او حتى الاعدام انما خايف من الفضيحة وساعتها طبعا هتبقى هى الام الغلبانة اللى ابنها استغلها علشان يشبع رغباته القذرة ولما رفضت ودافعت عن شرفها قتلها والجرايد تكتب والتليفزيون يتكلم ومحدش هيحس بيا ولا يقول انها هى اللى بدأت تتحرش بيه و حاولت تنام معايا بالعافية .. دلوقتي انا اعمل ايه ؟؟ اقتلها ولا اقتل نفسي علشان استريح لو عندك حاجة تقدرى تساعدينى بيها يارت تقوليها لى .. عفوا لا استطيع ذكر اسمي .

فضفضة
محررة الصفحة .. نيفين حجازي:
تحياتي واحترامي الي جميع قراء فضفضة .. اعتذر عن الرد بشكل معلن وساقوم بعد اذن الجميع الرد علي الميل الخاص بصاحب الرسالة .. ومن يريد المشاركة برايه لصاحب المشكلة يتفضل بالرد في المكان المخصص للقراء الموجود اسفل المتن المكتوب .. ولي امنية خاصة .. ارجو الرد بحرص حيث ان موقف صاحب المشكلة لا يتحمل ردود عنيفة ويكفي قسوة الموقف حتي وان كان مشاركا في الخطآ .. تحياتي الي الجميع .
تعليقات Facebook تعليقات بوابة الفجر
ads

مصطبة
بعد توقع السيسي بانخفاض سعر الدولار.. هل تتراجع أسعار السلع الفترة المقبلة؟
الدوري المصري الممتاز ( المصرية للاتصالات)
الأسيوطي سبورت
1
x
14:45
2
المصري البورسعيدي
النصر
x
17:00
الانتاج الحربي
المقاولون العرب
x
19:30
إنبي
البطولة الإحترافية إتصالات المغرب
الفتح الرباطي
x
21:00
الرجاء الرياضي
الدوري الأوروبي
إف سي أستانا - كازاخستان
x
18:00
فياريال - أسبانيا
قونيا سبور - تركيا
x
20:00
مارسيليا - فرنسا
روزنبورغ - النرويج
x
20:00
ريال سوسييداد - أسبانيا
لاتسيو - إيطاليا
x
20:00
فيتيسه أرنهيم - هولندا
أتلتيك بيلباو - أسبانيا
x
20:00
هيرتا برلين - ألمانيا
كولن - ألمانيا
x
20:00
آرسنال - إنجلترا
ميلان - إيطاليا
x
22:05
اوستريا فيينا - النمسا
سبورتينغ براغا - البرتغال
x
22:05
هوفنهايم - ألمانيا
إيفرتون - إنجلترا
x
22:05
أتلانتا - إيطاليا
ليون - فرنسا
x
22:05
ابولون ليماسول - قبرص
الدوري السعودي للمحترفين
الفيحاء
x
16:45
الشباب
الرائد
x
16:50
أحد
النصر
x
18:40
الاتحاد
دوري الخليج العربي الاماراتي
دبا الفجيرة
0
x
14:40
0
العين
الوصل
x
14:45
عجمان
الوحدة
x
17:45
الشارقة



خدمات
اسعار العملات
  • دولار

    17.8 ج.م

  • يورو

    20.4722 ج.م

  • ر.س

    4.7469 ج.م

  • د.ا

    2.367 ج.م

  • د.ك

    58.9209 ج.م

اوقات الصلاة
  • فجر

    3:19 ص

  • ظهر

    12:01 م

  • عصر

    3:37 م

  • مغرب

    6:59 م

  • عشاء

    8:30 م

الطقس
11/23/2017 4:51:26 PM