بوابة الفجر

تحت عنوان "حكايتي مع الفرعون الكبير الصغير".. ياسمين نيازي تشارك جمهورها لقائها مع ياسمين عز

ياسمين نيازي وياسمين
ياسمين نيازي وياسمين عز

حلت المطربة ياسمين نيازي ضيفة في برنامج "كلام الناس" الذي تقدمه الإعلامية ياسمين عز وتحدثت خلال الحلقة عن الحب والخطوبة.

 

ياسمين نيازي: انا واحدة عايزة يوم ما البس الدبلة مقلعهاش

 


تحدثت الفنانة ياسمين نيازي خلال حلقتها مع الإعلامية ياسمين عز في برنامج "كلام الناس" الذي يذاع على شاشة تليفزيون قناة أم بي سي مصر عن الحب والخطوبة من وجهة نظرها حيث قالت: "أنا واحدة عايزة يوم ما ألبس الدبلة مقلعهاش اكون مقتنعة، عايزة البس الدبلة مش عايزه اقلعها، اكون مقتنعة جدا بالفرعون الصغير الكبير" وعلقت عليها الإعلامية ياسمين عز بطريقة تمازحها بها قائلة: "انتي فرعونة".

 


ياسمين نيازي: وليه ألبس دبلة واجرب طب ما أجرب قبل ما ألبس الدبلة

 

ومن خلال أحداث مقطع الفيديو الذي نشرته المطربة ياسمين نيازي علقت على الإعلامية ياسمين عز وهي تسألها عن الحب فقالت: "هو الحب ايه غير نظرة من عينيه غير قلب تخاف عليه" وتابعت نيازي قائلة: "طب انا هعرف القلب ده منين من غير اعمل تيست للحب" فردت عليها عز قائلة: "في فترة الخطوبة أمال اخترعوا فترة ليه؟" لترد نيازي: "طب وأنا ليه ألبس دبلة واجرب طب ما أجرب قبل ما ألبس الدبلة" ثم غنت أغنيتها الشهيرة "قليل الحيلة" خلال الحلقة.

ياسمين نيازي 

 

ياسمين نيازي وياسمين عز 

 

تعليقات الجمهور على منشور ياسمين نيازي

 

 

وجاءت تعليقات الجمهور على المنشور كالتالي: "لا يا ياسمين ما ينفعش تجربي قبل ما تلبسي الدبلة.. اللي عايز يتعرف على حد يبقى جاد وثم بيكون في ارتياح قبل ما توافقي على الخطوبة وبعد كدا الخطوبة عشان تشوفي صفاته عاملة ازاي.. لكن اننا نرتبط من غير خطوبة عيب" وردت عليها ياسمين نيازي قائلة: "كلامي في باقي اللي منزلش انك تتعرفي على الشخص الأول مش لازم ترتبطي بيه بس تكوني عارفه أصله وفصله ومناسب ولالا بعد كدا تتم خطوبة وكل حد ورأيه طبعا".

 


آخر أعمال الفنانة ياسمين نيازي


 

 

يذكر أن آخر أعمال الفنانة ياسمين نيازي هي أغنية "بروحلك" والتي طرحتها على هيئة فيديو كليب وكانت من انتاج لايف ستايلز ستوديوز، إخراج فادي حداد، كلمات حسام سعيد، الحان عمرو الشاذلي، توزيع عمرو الخضري.

 

كلمات أغنية "بروحلك" لـ ياسمين نيازي

 

لما تقسى عليا أيامي بروحلك
ليك طريقة حبيبي بتهون عليا
لما تغدر بيا أحلامي بروحلك
تاني بطمني وتقربها ليا

ليا مين غيرك أروحلوا وانت أقرب حد ليا
مين حيستحملني غيرك وبإيدي طبطب عليا
ياما يا حبيبي تعبتك وانت ياما شلت عني
مهما قلت كلام في حقك الكلام حيكون شويا

لما بسمع في الحنين غنوة بروحلك
مش بفكر مش بقول ازاي وايمتى
ولما بفرح برضو بفرح وياك انت